Sunday, April 29, 2012

Dunia .

Assalamualaikum :)



Hey readers , rajin update hari ni , sebab rasanya esok mungkin penat sangatsangat kot , kena closing stok bagai , ++ so , baik update banyak banyak hari ni kan , kuikuikui , kejadahh :D



Eh semalam kecoh kan pasal bersih membersih tu , tapi sorry lah aku tak berminat , tak sokong mana mana pihak , sebab yang buat kejadah benda tu semua dah besar , mumayyiz , Allah lebih tahu siapa yang betoi sape yang tak betoi , eh lelebihh pulakk aku , huhuii :D


So nye hari ni laku weh surat kobar dekat petronass , macam goreng pisangg hangit.eh takde kaitan dengan point aku nak cakap nye.


mase hari first aku kerja , aku datang datang je , terus buat muka blur , budak budak kerja sekali suruh punch card , aku tercengaang cengan , haha , ye ah , mane aku tau kat mane nak punch card nye , ape nye , nasib baik adik amin baik pergi bawak aku , ajar aku macam mana nak buat tu , buat ni. thanks amin , jasamu dikenang :D



After punch card , aku buat muka blur lagi duduk dekat kaunter , ==' , diorang semua tengah sibuk sibuk nak decide aku jage post A or B , so aku just membatu dan dengaarr je lah .



So first day aku kena jaga post A , ataupun bahasa mudahnya kaunter A , memang busy sangat jaga kaunter tu , sebab tu main kaunter , so agak kelam kabut lah jugak , even aku pernah jadi cashier pun , tapi dekat petronas ni canggih lagi dari serbaneka Irfan , hehe , terkial kial lah aku .



Tapi nasib baik ada Kak Sal , dia lah yang banyak ajar aku macam mana nak buat ni , buat tu , dye baik sangat , thanks Kak Sal :D



First day shot 8 rm , kak Sal kata biasalah tu , awal awal kerja , hehe , doakan aku tak shot dah lepass ny :DD









Accountant to be :D inshaallah
 

No comments: