Monday, November 14, 2011

Gua Leleh Sekarang Ni.

Assalamualaikum :)


Hye readers , hye stalkers , hye peeps , hye everybody ! semoga semua sentiasa berada dalam keadaan yang sihat sejahtera hendaknye.


Hari ni hari Isnin , kalau tambah tolak darab bahagi , buat graf dan ikut statistik , ade lagi beberapa hari je lagi nak masuk Unibesiti balik , macam tak percaya ouh , dah nak masuk semester dua , cepat nau mase , cuti pom dah nak habis , dan gua pon terpaksa meneruskan hari hari gua yang penuh kecemerlangan di Bukit Ilmu Machang kelantan.


Bangun pagi pagi , gosok baju , tudung nak pergi kelas , turun tangge batu caves nak pergi kelas , balik pulak naik Tenggiling , haissshh , bila lah nak habis buat benda benda macam ni , haha , aku nak berjaya , tapi aku malas la derrr. <negatif> . Bila dah masuk sem baru ni , mesti segalenye baru , lect baru , subject baru , classmate je lame , malasnye nak prepare otak nak belajar , =='



nak makan pun kena saving saving , ikat perut , ikat mulut , ikat usus , huh , seksa nau --' nak keluar duit tu kena pikir seratosnamplohlimeratuskali , almaklumlah orang tak dapat pinjaman kan , kelauttt la jawabnye , nak mintak mak ayah dwet lelebih , kesian pulak , alwalhal lah anak mithali , hewhewhew.



Bilalah nak habis DIPLOMA ni , gua dah naik mereng fikir fasal al future ni , kene sentiasa berfikir cara matang lah begini , haisshhh , gua nak jadi budakk tecikk balik !



p/s : terima kasih sudi baca , aku dalam mood tak stabil sekarang , boyprengg gua tengah final , nak tak nak je layan gua , sedih ouh , rasa macam air mata ni nak meleleh je duaplohpatjam , kesian kan ? gua berserahhhh.







 Aku jumpa diorang lagi sem dua ni , semua tak nak pisah dengan aku , susah lah macam ni kan , LOL.





LoveAmy

No comments: