Tuesday, November 15, 2011

Bila Aku Nak Ada Anak Saudara eh ?

Assalamualaikum :)



Selamat malam semua , semoga semua sentiasa berada dalam keredhaanya , esok ramai budak budak intake baru masuk UiTM , hehe , welcome to the club , merasalahhh MDS ..



Sementara tunggu Masterchef Malaysia start , aku online online lah macam bese , tengok dekat fesbuk , kemain lagi semua orang , tak semua sangatlah , tayang gambau anak saudara masing masing , homet homet plak tu , auuww , nak baby nak baby ,tapi nak ke mak aku mengndung lagi ? harharhar .



Nak tunggu anak saudara gua , menjanggut la , aku anak sulung , so gua la yang kena produce anak saudara dulu untuk adik adik gua , XD  malu lah pulak , haha.



Member aku cakap , anak saudara sulung ni memang dimanjakan betoi oleh mak dan pak saudara mereka , sebab masing masing jakun lagi kan , tetibe dapat baby yang bukan bertitle adik , no wonder lah semua kamera , wallpaper phone , profile picture Fesbuk , semua nak tepek gambau anak saudara yang homet homet tu.




mak aku cakap , mase adik beradik dye mula mula dapat anak saudara dulu , jakun jugak , berebut rebut nak dukung , nak main , sampaikan ade satu hari tu anak saudara tu pijak kacang goreng dalam talam guna kaki pun dyorang bolleh gelak gelak golek lagi tengok , harhar , semangat nauu =='







Super comel anak saudara Hanim ni , gegirl , Alya Zaara Qistina tak silap nama dye , auww , homet homet nye !




Ni pulak anak saudara Ainani , nama dye aku tak ingat , panjang sangat , boboyboi budak ni , lesung pipit tu yang tak menahan tu !



Gua senanye rindu nak pegang baby , ade sape sape nak sedekah anak atau anak saudara dekat aku ? haha , rindu bau baby ouhh =='





LoveAmy. 
  

No comments: