Monday, November 5, 2012

Memanfaatkan Cuti Berbaki.

Assalamualaikum :)



Hey sweethearts ! how's your day ? hey hey actually kita baru balik melancong ! mihihi. seghonokkk. and ni semua last minute punya plan. tak dijangka langsung. dan dan je Syaza ajak pergi trip ke Perak. bagaikan rang mengantuk disorongkan bantal. aku dah lah tengah mati kutu duduk rumah. then terciptalah episod jalan jalan jauh dalam kamus cuti sem kali ni. :)










first day and baru sampai dekat homestay kat Kuala Kangsar. seriously homestay tu memang   selesa and bersih sangat. aku dengan Syaza duduk sebilik dua orang je. bapak heaven. haha. malamnya pulak nak berjalan ke Night Safari. but agak mengecewakan sikitlah pergi musim hujan ni. sebab menatang semua basah and tak nak keluar sangat. dorang ni macam manusia jugak. hibernate manjang kalau sesejuk. hihi.











aku macam nak tak nak je tengok menatang masa ni. sebab macam dah bosan pergi zoo. haha. nampak tak anak gajah tengah menyusu tu ? wuu bagi aku tu lah yang paling menarik aku tengok malam tu. comell sangattt !





Next day just jalan jalan around Kuala Kangsar. Kuala Kangsar ni macam bandar Melaka jugak actually. dia klasik. cantik laa. 

















After round round bandar Kuala Kangsar, kamiorang gerak pergi Lost World dekat Tambun. actually ni kali kedua aku pergi sini sebab pernah pergi dah time aku sekolah dulu but masa tu aku tak boleh mandi ! huhu. so kali ni balas dendam lah kan. tapi bad luck jugak time ni sebab hujan :( tak dapat nak menikmati sangat lah.




around 6pm camtu kitorang dah gerak balik Pahang dah. have fun lah jugak even sekejap. hihi. plan lepas ni Cameron pulak. weehoo ! I love holiday :D




till then peeps. thanks for drop by. :)

No comments: