Tuesday, October 23, 2012

Huh ? In Love Again ?

Assalamualaikum :)




Hey peeps. night night. tetiba rasa rajin nak menaip entry baru. tangan ni gatal jeha nak menaip. kalau dulu suruh menaip esaimen yang bape kerat tu , punyalah malas. nyehehe. ohh cakap pasal esaimen teringat uitm. cakap pasal uitm teringat machang. cakap pasal machang teringat pulak Kelantan. huwaaa. ghindu ouh. hari seems lambat jah berjalan. ianya bagaikan merangkak. muahaha. kemaing kau Amy. sepak nak.



okay foine. guess what ? after 3 months in a single mode. I'm officially in love. muahaha. GEDIK SANGAT AYAT AKU. actually bukan in love sangat. just berkasih sayang sesama manusia. lebih lembut sedikit bunyinya dan tidak gedik. herher. tapi tapi tapitapi gua still confuse actually sebab baru lagi. dan aku rasa dia pun macam tu. baru sebulan kot. still dalam perkenalan dan mukadimah lagi. kenal pun dah nak dekat dekat semester break. so just sempat jumpa empat lima kali macam tu lah. seminggu dua kali puratanya. sebab gua duduk luar dan dia duduk kolej. susah la sikit nak bersua muka.




And FYI dia junior aku. haha. tapi umur sama lah. dia masuk second intake. so muda satu sem dari aku lah. takpe. buku buku aku boleh jual dekat dia je. senang sikit. then aku boleh buat tuisyen kalau dia tak paham ape ape subjek. ngehngeh. mulianya gua. 



sebenarnya tak pernah terfikir pun boleh berkasih sayang dengan budak satu universiti, budak satu course and paling tak sangka budak Kelantan. kalau nak tahu lah , dulu memang aku anti gila dengan lelaki Kelantan. aku sokmo cakap kat housemate yang aku takkan couple or kahwin dengan lelaki Kelantan. sebab aku tak suka sangat cara diorang cakap. haha. pon boleh jadi sebab. tapi dia ni kalau dengan aku memang kaber habis slank Kelantan nye. cakap standard gituu. tapi kalau dengan member member , peh memang aku ternganga lah dengar diorang kecek sesama sendiri. fluent gila bak hang.




semuanya masih dalam perancangan dan pemerhatian dan percubaan. kalau lama , lama lah. kalau terputus di tengah jalan , apa boleh buattttt. ghedha jah lah kan. nyehehe.



thanks for drop by. aku cakap sorang sorang je ni. bye !








tak sama pun kan ? tapi ada jugak orang cakap kitorang kembar. LOL !

No comments: