Wednesday, October 31, 2012

Hey November !

Assalamualaikum :)




Hey peeps. Selamat datang bulan November. pejam celik pejam celik dah nak habis 2012 uolss. rasanya baru lagi buat entry pasal welcome 2012. hiks. betapa cepatnya masa berlalu. dan perlulah disedari bahawa umur juga sudah semakin lanjut. haruslah sentiasa sedar bahawa banyak lagi benda yang belum terlaksana. bagi aku lah. bagi kau orang maybe ada benda yang dah terlaksana kan. aku memang jauh kebelakang sikit. hihi.




1 November. dan aku masih cuti sem. ohkay sila jeles bagi mereka yang masih perlu ke kelas. nyenye. guwau je. nanti korang cuti aku pulak kena pergi kelas. fair la kan. so banyak benda yang aku kena buat bulan November ni. time cuti ni lah nak memanfaatkan cuti sepenuhnya pergi berjumpa orang orang yang rindukan saya. haha. ouh I love holiday !




moga bulan ni juga membawa perkhabaran baik buat saya dan rakan rakan se UiTM yang lain. result is around da corner uolls. debau juga rasanya. seghiau. entah macam mana lah rupanya result sem ni. harapan untuk DL tu sentiasa tinggi meggunung. tapi bertepatan dengan usaha dan tawakal aku lah kan. harapannya semoga tercapailahh. hihik. amiinn.





Dan moga bulan ini dapat lagi berkasih sayang bersama Mr Vampire dan genap dua bulan bersama beliau. haha. okay yang ni tak payah baca pun takpe. 











say hye to November ! be nice baybeh :) till then peeps. thanks for drop by.

No comments: