Sunday, April 29, 2012

update :D

Assalamualaikum :D




Hey readers , happy sunday , semua orang mesti tengah enjoy ber wiken kan , tapi aku kene kerja jugakk , uhukss , biasalah , part timerr memang macam ny , confirm tak de life.



Even letih letih pun , aku try jugak lah nak mengupdate belog usang iniii , hihi :D 



korang pernah kerja part time ? bagi aku kerja part time ny bagus , sebab bagi aku , aku kerja part time ny bukan sebab duit sangat , ' eh yeke ? bukan duit gaji nak buat beli bb ? ' hehe , tu kepentingan selepasnyaa :D kepentingan sebelumnya ialah aku nak isi masa yang terluang dan juga mencari pengalaman .



serius aku cakap , kalau korang kerja , memang berjuta lemon pengalaman korang akan dapat , bukan tu aje , korang juga akan berhadapan dengan pelbagai bagai bagai jenis ragam manusia , nampak tak bagai bagai yang ade tiga kali tu ? itu bermaksud terlalu banyakkkkk ragam manusia atas muka bumi ni . Dulu memang aku tau cakap je , tapi sekarang ny aku dah lalui sendiri.



walaupun ini bukan kali pertama aku kerja part time , tapi aku still lagi tak dapat nak handle kerenah orang yang pelbagai bagai bagai ragaamm ni . Selain tu , korang juga akan dapat menyesuaikan diri dengan suasana kerja , macam mana nak punch card , pukul berapa nak datang kerja , macam mane nak jaga hati officemate , nak bergaul dengan mereka , haa macam macam lah .



Eh aku cakap macam dah lima tahun koje , eheh , baru lima hari derr , lek lu ann , huhuiii , nanti next entry aku cerita pasal fiil orang yang pelbagai ragam nihh :D








bye !

No comments: