Sunday, April 22, 2012

Morning !

Assalamualaikum :)




hey readers , happy monday !




Selamat pagi Isnin readers , semoga dapat menjalani hari Isnin ini dengan sebaiknya , aku kat rumah lagi neh , hehe , tak nye koje koje , menyampah aku dengan terus maju tuh , sampai mati pon aku tak kan mintak keje kat situ dah , hwahwah , hamek kau !



So cuti ini mungkin hanya dihabiskan dengan merewang menghabiskan duit dan melantak , ngehngehngeh ! aku ade lah buat kerja part time seperti membasuh pinggan mangkuk vintage mak aku , membuat mural di dinding sekolah mak aku dan macam macam lagi , hailah itu namanya kais pagi makan pagi , kalau tak mengais , tak makan lah gamaknya , hehe .












Good morning semua ! hehe :)




“Morning is an important time of day, because how you spend your morning can often tell you what kind of day you are going to have.”




2 comments:

shiema sufian said...

Good morning. So comel (:

♥ Amy Amir ♥ said...

hihi , thanks , mata sembappp kott :P