Monday, April 9, 2012

Buat kesekian kali di rumah !

Assalamualaikum :)



Hai readers , kali ini baru jumpa kekuatan untuk update blog , hewhew :) kalau tidak asyik maen stalk stalk orang je kojee .


Ok fine , today is ninth april , dan aku belum kerja kerja pon lagi , sepatutnya hari ni aku kene pergi  interview dekat pasaraya dekat dengan rumah aku ni , memang dupdapdupdah laa en , almaklumlah 1st time kot kene pegi interbiiuu koje ;D , haha , lepas subuh pagi tadi , aku dah tak boleh duduk diam , deborr laen macamm jah . duduk tak kena , mandi tak kena , makan tak kena , semua serba tak kena .



haha , and at last , patutnya aku kene perfi interbiu tuh pukul 3 petang , but unfortunately , pukul 2.30 macam tu , orang office tu call aku suruh datang esok pulekk , choyy , bersambunglahh debaran ini.. haha.




note : aku tengah diet sekarang :D








Amy :)

2 comments:

Shiema Sufian said...

inshaAllah, boleh punya. Goodluck !

♥ Amy Amir ♥ said...

thanks , nothing seem impossible right ? i'll try my best !