Friday, February 3, 2012

No , Its not like that.

Salam and happy Saturday. :)




How are you doin' peoples ? aku dah lame tak update blog kan ? memang ramai yang tak perasan , sebab blog ni bukan ade orang pandang , so just ignore it ;) apasal mukadimah dah tacing tacing bagai , haha , actually aku busy semester ni , banyak yang nak di study , di test kan , dan di kuiz kan , so masa untuk aku bersosial amatlah terhad.Facebook aku pon hanya dipandang sepi , nothing to post dan aku mula menjadi Aimi di bawah tempurung sometimes.



Banyak yang dah berubah pada diri aku semester ni , a lot ! sebab aku nak tinggalkan all my bad habit and attitude. pheeww , seem like good good , haha , do I care ? biarlah orang nak tengok aku macam mana pon , yang penting aku tahu the real me. Sekarang kalau ada bnde aku tak puas hati , aku akan straight to the point , nothing to hide , different from the old me yang suka pendam dan biar bernanah. Dan aku rasa cara aku sekarang adalah cara yang terbaik , im feel better and orang lain pon boleh tahu salah mereka dan tiada pihak yang akan tertanya tanya dan bermasam muka sesama sendiri.



Dan This sem and year , aku dah cuba tahan nafsu , yes nafsu makan , dan nafsu keluar duit , LOL , dan akan cuba berjimat dengan sejimat yang mungkin. Berjimat amalan mulia right ? huh mulianya aku , haha.














“She was a stirrer of the pot, a lover of intrigue and distress, a creature who seemed to draw oxygen from the spectacle of people at each other's throat, everybody in a state of upset and talking about her.” 




me have my own life , own past , own present and absolutely own future !




Amy 

2 comments: