Thursday, November 3, 2011

Double Happiness !

Assalamualaikum  :)



wee woo wee woo :) hye peeps ! seelamat hari Khamis , ekeke , semoga semua berada dalam keadaan sejahtera dan selamat hendaknye ;D.


Hari ni aku berada dalam mood yang agak agak happy , yeehaa , hehe , untuk pengetahuan kalian , hari ni keputusan menduduki kolej UiTM Kelantan dah di announce , dan aku dapat duduk kolej sem depan ! hihi , tak cool pon kan , tapi aku nak hepi jugak dan bersyukur ke hadrat ilahi , tak sia sia kerja keras aku sem lepas kutip kupon , huh ! berbaloi baloi , skarang just nak tggu result final , ketaqqq :)


Dan FYI , hari ni hari yang amat bermakna dalam hidup dua orang yang aku sayang sayang dan sayang , hari ni birhday kembar tercomel di dunia , Shakirah Nasir dan Yasmine Firuz , kembar tak seiras dan tak serupa , lain mak dan lain bapak , juga datuk dan juga nenek :)





Yasmine bersama si comel Huggies :)




Shakirah bersama si manja Whiskas :D




Hihi , kepada Yasmine , sanah helwah , almaklumlah dah jadi orang Mesir kena lah ber feeling feeling arab ngan ko ye dak ? :) papepon , semoga peningkatan usia seiring dengan amal , huhui , hadiah tunggu hang balik Msia dulu ah :P



Dan kepada sleeping beauty Shakirah , selamat hari jadi , semoga panjang umur dan murah rezeki , semoga dapat result yang cemerlang macam aku , hehe :) hadiah kalau jumpa nanti aku belanja hang , takpun kau tuntut dengan Athirah Ruzaini , dye banyak duet , kihkihkih :P



btw , birthday korang dah membawa perkhabaran baik buat aku hari ni ! semoga sentiasa menjadi manusia yang berguna untuk manusia lain :) sayang kau orang sesangat :)




HAPPY BIRTHDAY !



Love Amy 

No comments: